Tospigim21 Merhaba kizlar rotavirus ve menenjit aşılarını bebeklerinize kaç aylıkken yaptırdınız yaptırmaya başladınız?
Yldrm3105 Tospigim21 3. ve 5. Aylar da rota yaptırdım. Menenjit daha yaptırmadım. Çok karışık onun ayları ya doktor çizelge ayarlıyor ona göre yapılıyor
anne-11 Tospigim21 ben 1 yasında başlayacağım üstelik çokta pahalı 4 doz halinde felan oluyor 500 tl den baslıyor sanırım
Mysunshines17 Tospigim21 3 ve 5 ay rota virüsü yapıldı.12 ay Nimenrix 14 ve 16 .aylar da tekrar Bexsero
Tospigim21 Benim bebeğimde 3.ayina girecek rotayı yaptırılan ama bizim doktorumuzda 3. 5. Ve 12 aylarda menenjitide yaptiriyo internette de 9. Aydan sonra başlanır deniyor kafam çok karıştı nasıl olucam bilmiyorum
Deletedmom_14 Tospigim21 2 ve 4 te rota yapıldı. 5-7-13 nimenrix ve bexsero planladı doktorumuz. İki dozumuz yapıldı son doz kaldı.
Tospigim21 Ya herkesin menenjiti geç yapılıyor bizim doktor neden erkenden yaptırmak istiyor anlamış değilim insan ister istemez tedirgin oluyor
Deletedmom_14 Tospigim21 ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi aslında korkmayın bizim de 3. Ayda başlanacaktı ama çok ateş yapıyo diye ilk dozu 5. Ayda olduk.
GoktugAnnesiii Tospigim21 Rota aşısını 2 ay 5 günlükken yaptırdım ikincisi 4. Ayda. Menenjit aşısına da 3. Ve 5. Ayda dedi doktorumuz. Bakıyorum da aylar çok farklı. Neden net bir ay yok bu aşılarda ??
Umaybebek Tospigim21 doktorumuzun tavsiyesi ile 3,5 ve 13. Ay olarak belirlendi hepsini aynı anda yaptırdık bir sorun ile karşılaşmadım. Son doz menenjit ler kaldı
Littlebird Tospigim21 2. Ve 4. Aylarda rota 3,5 ve 15. Aylarda menenjit bizim planımız bu şekildeydi son menenjit aşısını haftaya olacağız inşallah. Rota için önemli değil ama menenjit aşılarının başka aşı ile karışmaması lazım demişti doktorumuz