ecemm21 ev 26 derece sıfır kollu zıbın üstüne batikli tulum giydiriyorum ama emerken falan terliyo siz nasıl giydiriyosunuz ?
Fullmoon ecemm21 çok sıcak vala havalar. Ben bebeğimi her zaman ben nasıl giyiniypsam onuda öyle giydiriyorum. Bi zararını görmedm. Siz terliyosanız oda terler. Pişik, isilik olabilir. İnceltin biraz. Delikli kumaşlı zıbınlar tulumlar oluyo mesela. Onlardan giydirin. Her gün duşla çok güzel atlatır bu sıcak günleri
Mineltoygar ecemm21 16 günlük oğlum ben de dün n açmıştım konu bunun gibi, dünden beriiçine atlet üstüne çıtçıtlı body giydiriyorum ayapına da çorap p ladar, geceleri ya da klima açıkken sadece ince patili alt ekliyorum, çok terliyor