TheBaby inan yapıyorum ıslak mendil kullanmadık suyla siliyoruz biraz açık bekletiyoruz müslin sarıp sudocrem de kullanıyorum bezinide yapar yapmaz alıyorum hiç ıslak tutmuyorum bende anlaamdım dün banyo yaptırmıştık üşüdü de mi oldu bilemiyorum çiş yapmadan önce ağlıyor yapınca susuyor