Dün yaptığım rutibleri yine yaptık duş, masaj, oyun, oyıncakları topla iyi geceler de, perdeyi kapat iyi geceler de sonra yatağa koydum saat tam 20.10′da. Sekiz buçuğa kadar uyumasını planladım çok geçe kalmadan. Saat 21.45′de uykuya daldı🤦🏻♀️ Yatağına koyduğumda bugün hiç ağlamadı. Uyuyana kadar uyku arkadaşıyla oynadı yuvarlandı. Bende ağlamadığı için hiç müdahale etmeden yanında oturdum. En sonunda artık saat çok geç olduğu için uyku arkadaşını elinden alıp yanına yatırdım, artık uyudu hadi dedim. O zaman biraz ağladı iki kere pış pış yaptım uyudu. Ama geç saatte uyudu muhtemelen akşam uykusunu beş buçuğa kadar uyuduğu için. Yarın akşam uykusunu beşte bitirmeyi deneyeceğim.