Mümkünse ilk 2 yıl ekrandan uzak tutmalısınız ki bence daha uzun süre uzak kalmalılar . (tv tablet telefon vb gibi . )Uzun süre ekrana maruz kalan çocuklarda bilişsel gerilik, geç konuşma , dikkat eksikliği gibi sorunların görülmesi çok olası . Mümkün olduğunca ekrandan uzak tutun.