Mrhba kızlar ,sağlık sorunları yüzünden burun amleyati olacağım insaAllah ,,12 ocakta.. burun ameliyatı yüzünden ölenler oluyor ,korkmaya başladım, özellikle kızımı düşününce çok kötü oluyorum.bu durum için bana onerbilceginiz dua varmı? Herkesten dua istiyorum,Hamile olan arkadaşlardan özellikle.Rabbime sığınıyorum korktuğum korkmadığım şeylerin şerrinden 🤲 bide boyle düşünüyorum acaba ölcek insanlar ölümü hissedermis acaba bende mi hissediyorum diyorum kendi kendime .bu vesvesede olabilir.. bilemiyorum içim bir tuhaf,Dua istiyorum hepinizden🤲🤲