Kafayı yemek üzereyim düşünmediğim dakika yok kızım 18 aylık aklımda sürekli ölürse ne yaparım düşüncesi geliyor sosyal medya da sürekli karşıma ölen bebekler çıkıyor neden öldüğüne bakıyorum ya kızım a da olırsa diyorum nolur bişi söyleyin me yapabilirim bu düşünceden nasıl kurtulacağım ?