Sibellaa Deniss99 hipp iyi geceler maması çok memnunum hem organik hem de gerçekten besleyici tavsiye ederimm
Deniss99 AygulSina muhallebi yapıyorum ama içinde besleyici vitaminli şeyler de oluyo kasık mamaların
AygulSina Deniss99 ben kasik mamalarina guvenmiyorum daha 1 ay once okudum bi markanin icinde zehirli mantar cikti butun mamalari geri istediler