Sedakcby benim bebeğim 6 aylıkken 68 cm ölçülmüştü boyu 7 aylıkken doktorda 65 ölçtüler, ama 68 doğru bence biz evde de ölçüyoruz çünkü, bence sağlık ocağı ölçümü daha doğru o yüzden 9 aylık kontrollerini bekliyorum sağlık ocağının, daha pratik olduklarını düşünüyorum bu konuda