Zyneepemree EsnadinAnnesi bende bi türlü kundağa alıştırmadım kundak yaptığımda ellerini açana kadar ağlıyor ama diğer türlüde elleri sürekli hareket halinde gece yarım saatte bir kalkıyoruz
mom5445 EsnadinAnnesi bnmdeki 3 aylık kundakla uyuyor ama bu aralar kollayını fln çıkarıyo gece korkutuyo beni. Battaniyesi fln yüzüne geliyo ellerini oynatırken sanırım bnimde bırakmam lazım.. bu arada kundakla bile 4 saat saalladığım oluyo😀
EsnadinAnnesi mom5445 ne kadar çabuk bıraksanız o kadar iyidir ya aslında ben bırakmıştım sonra hastalamınca uyuyamıyordu yine kundakladım o alışan alışdı
Nurrrsss mom5445 ben bu tehlike yüzünden fermuarlı kundak kullandım aşırı kullanışlıydı e bebkte 20 tl gibide fiyatı var çok uygun deneyin
Megaa EsnadinAnnesi Benim kızım 2 ay 9 günlük 15 gün oldu bırakalı benimki de tam tersi kundak yapınca ağlıyordu istemiyordu. Ayakta sallarken ellerini pijamasının içine koy direğine kadar çek uyuduğunda çıkarabilirsin
Megaa mom5445 Dene tatlım kundaktan daha iyi oluyorr. Benim kızım emzik emmeyip inadıma ellerini emiyor bende alıp pijamasının içine koyuyorum 😄
seymasagaslann 13 aylık bende ayağımda sallıyorum hiç uykuyu seven bı bebek değil kollarını sarınca anca uyuyor.uyuyunca açıyorum ama diğer türlü ağzıni yüzünü oynayıp emzigini çıkarıyor nereye kadar böyle yapcam bilemiyorum zaten uyuduğum toplasan beş altı saat 🤦
EsnadinAnnesi seymasagaslann evet ya elleri açık uyumuyor hiç, yalnızca uykudan bayılacak duruma gelince uyuyor
Nurrrsss EsnadinAnnesi bizde 5 . Aya giricez kundaksız uyutmak istiyorum ama kendimde o gücü bulamıyorum kovit atlattık halim yok valla çünkü alışana kadar gece daha çok uyanıcak mecburen
Busbusss EsnadinAnnesi benim bebeğim de 6 buçuk aylık bebekken hiç kundak yapmadım 2. Aydan sonra alıştı şuan bıraktıramıyorum 4. Ayda bıraktırılması gerekiyor ama sebebi ne acaba?
EsnadinAnnesi Busbusss uyurken döne bilir kundaklı olunca tekrar sırt üstü dönemez Allah korusun boğula bilir. Benim için bu sorun değil çünkü yatağa koyunca ellerini açıyorum