Gizemisss Kızlar bu atak haftasında bebekler sebepsiz ağlıyor ya. Sizin bebeklerinizde gün boyu mu ağlıuorlar yoksa belli bir saatte mi ağlamaya başlıyorlar. Biz şuan atak haftasındayız. 2 aylığız. 3 gündür saat 7 olduğunda çığlık çığlığa kalıyor ama gaz olmadığına yüzde yüz eminim. Gaz demeyin yani.
bisenakillisinzaten Gizemisss bazı bebeklerde de akşam sinirliliği diye de bir şey varmış. O olabilir mi? Benim kızım da akşam olunca huzursuz olup ağlıyordu
Mehmetmirza Gizemisss şuan 2 ayligiz ve atak haftasindayiz bütün gün gerekli gereksiz sürekli ağladı hala ağlıyor ..
Kaganalis Gizemisss ay ayni biz Her atakta aksam uzeri baslar yatana kdr. Bence tamamen uyumicam derdinden kaynaklanan bir durum bebeklerde. Banyo yapin guzelce besleyin sonra onu sakinlestirecek seyler yapıp biran once uyutun. En rahat boyle gecer. Bizimki emerek uyurdu. Uyumamak icin emmez bile. Gezdirip unuturdum sonra uyksuunda beslerdim vallahi. Ataklar bazi bebeklerde gercekten zor geciyor.
PelinByrktr Gizemisss benim oğlumda da oldu o ay atak değil sadece bebeklerde o saatlerde duygusal gerilim olabiliyormuş o ayda ve kendilerini nasıl sakinleştireceklerini bilmiyorlarmış 😢 benim oğlum da 7den 9a kadar ağlardı ama geçti 2 hafta falan sürmüştü. Gazı yoktu hiç gazı olmadı zaten doğduğundan beri gaz değildi yani sizin dediğiniz gibi
Gizemisss bisenakillisinzaten ya canım 2 aylığız. 3 gündür böyle bişeyi görüyorum. Saat 7 olunca başlıuor. Özellikle saate bakıyorum yani. Sanki alarm kurmuş gibi.
Gizemisss Kaganalis yaa gercektenmi canım. Sizdede mi aynı şeyler. Sanki saat kurulu gibi. Eşimle konuşuyoruz saat tam 7 de başlar. Diye gercektende başlıyor yani. 🥺🥺 sizinde ataklarda mı oluyor bu sadece.inşallah gecer ya☹️
Gizemisss PelinByrktr canım o ayda dediğin hangi ay. Bebeklerin 2. Ayı mı? Yani sadece bebeklerin 2. Ayında mı oluyormuş. Bu bahsettiğim şey? Atak değil ozaman? Siz nerden biliyorsunuz bu arada merak ettimde🥲
hipregnancy Gizemisss benim oğlum şu an 5. Haftasında benzer şeyleri yaşıyoruz. Saat 8 gibi ağlamaya başlıyor gaz değil belli. Oda oda gezdirince biraz sakinliyor sadece benim kucağımda susuyor uyumak istemiyor. Emme sıklığı 2-3 saatti şimdi sürekli memede kalmak istiyor. Gündüz ve gece uykularında pek sorun yok ama dalmakta zorlanıyor
Gizemisss hipregnancy aynen canım bizimde öyle ataktan sanırım ya başka bişey aklıma gelmiyor😢 3 gündür böyleyiz sadece
Mehmetmirza Gizemisss sihirli tutuş var internetten bak canım onu yapiyorum bide kanguruya bağlayıp evde gezdiriyoruz resmen gezmek istiyor çocuk 🤷
Kaganalis Gizemisss evet ataklarda oluyordu.bizim saat 7 uyku saatimizdi. 5 de baskiyorduk son uykuyu yapardi 5 de . Ordan bir direnirdi. Her atakta son uykuya direnip atak bitince o uykuyu birakirdi. Smdi 2 aylik pek birsey yapamazsiniz ama bam aklinda olsun 4 5 uykuya duserken 3 uykuya duserken 2 uykuya duserken hep ataklara denk geliyor. Uyku sürelerini 5 10 dk 15 20 dk diye diye uzatip yavasca dusurun. Cok rahat edersiniz. Ben bunu kesfettigimde. 8. Ay atagindaydik :(((
Aylindmr Gizemisss belli saatte başlıyorsa kolik olma ihtimali var. Atak dönemi genel huzursuzluk olur ama belli saat olayı direk koliği anımsattı.
Gizemisss Aylindmr cnm gazı olsa kolik dicem ama gazı yok allaha şükür yani ıkınma olayları yok. Gün boyu pırt yapıyor zaten. 3 gündür var bu ağlama olayı. Bise şuan tam atak haftasındayız. Acaba ondan mı diyorum
PelinByrktr Gizemisss Abim doktor ben ona sormuştum ben, o da çocuk doktoru bir arkadaşına danışmıştı. Eğer kolik değilse sebebi budur, yani kolik i tetikleyen şey de aslında aynı şey sadece ona gaz sancısı da eşlik ediyor. Bizim de 2 aylıkken olmuştu o dönem
Aylindmr Gizemisss kolik gaz sıkıntısı değil ama tamamen dünyaya alışma süreci. Ben bir kolik annesiydim bir zamanlar o yüzden biraz takip edin bakalım tabi umarım değildir ataktır ve geçer. Kolikse de geçiyor tabi endişe etmeyin
bisenakillisinzaten Gizemisss daha girmedik 4. Aya ama önceki atakları yaşadık. Bebem 5 dk uyuyup uyanıyordu birde uykusunu almış gibi yapıyordu önceki ataklarda 😅😅