Mormenekse25 Ebrar444 siz eczanedemi çalışıyorsunuz yoksa bebeğinizime kullanıyorsunuz orda bulunuyorsa acaba burda niye bulunmuyo ya hemde bayadir bulunmuyo neden acaba özelikle Aptamil 1numara
Nur_61 Mormenekse25 15 günluk benimkide geceleri uykuya geçmeden illa mama istiyo gündüzler bazen veriyorum cok agladigi zamn benimde mama bitti sok markette gittim orda buldum şans eseri kutu olanından aldim mecbur
Mormenekse25 Nur_61 Şokta varda o kutu poşetli olandanmi aldınız ben onu 15gunlukken başladım çok dışarı çıktı ya yaramadı bebegime
Mormenekse25 Nur_61 Bugün veremedim ve bugün hiç durmadı halada sallıyorum mama istiyor galiba emdiriyom emiyo ama hemen birakiyo sütüm az olduğu için galiba
Mormenekse25 Nur_61 ya bugün hangi eczaneyi aradiysam Aptamil yok dediler büyük kutu bulunmuyo küçük kutu nadiren
KaganinAnnesi26 Mormenekse25 elimde yarım paket açılmamış var istersen doğum süt gelmediği için mecbur almıştık bida kullanmadık 900 Grandi 2 paket çıkıyordu birini açtık diğeri duruyoo
Ebrar444 Mormenekse25 çalıştım bebeğim oluncada bırakmak zorunda kaldım şuan piyasada neden yok bilmiyorum
papatyaannee Mormenekse25 trendyoldda satıcılar coşmuş mama yok piyasada diye iki katına çıkarmışlar fiyatları tek tek şikayet ediyorum hepsini fırsatçılık resmen
C3lik KaganinAnnesi26 Açlmamşsa lütfen bana satar msnz yiğenim için hiçbir yerde bulamadık açlıktan uyuyamyr başka manada kabul etmyr
Ebrar444 Mormenekse25 hmm anladım trendyola baktınız mı yemek sepetine hepsi buradaya oralar da var mutlaka
C3lik KaganinAnnesi26 Diyarbakır her yere baktık ama yok resmen meydan fırsatçılara kaldı Aptamil dışında da hepsini denedik içmiyor biberonu itiyor
C3lik KaganinAnnesi26 Kargoyla yollayamaz msnz niye böyle oldu bu Aptamil bulunmuyor kafayı yiycz artık