Esraari _BirAnne 3 qy 16 günlük 5 600 sadece anne sütü bu ay sadece 300 gram aldı alerjik olduğu için kilo alamiyor
emirinannesiiiiii Esraari Blog’ta yazı var kilo boy tablosu ordan bakarsaniz da ortalama bir kiloda olduğunu görürsünüz ayrica doktor sizi aydınlatacaktır
_BirAnne Esraari kilosu gayet yerinde ortalama da yani ne az ne çok alerjik olduğu halde iyi almış bence doktorunuz sizi bilgilendirir unutmayın her bebeğin gelişimi farklıdır sağlıklı olması yeterli hemde sadece emziriyormussunuz bence sütünüzü verebildiğiniz kadar verin hiç bir sağlıklı yiyecek süt kadar iyi değildir süt onun bağısıklığını kuvetlendirir 🌺🌺
Ogulcan Esraari valla oğlum içiyor canım başka çözümü yok 1.5 aylıkken tanı koyuldu 3. Ayda sütüm gitti mama ile besleniyoruz
Mira-mommy Benim bebeğim emmiyor ve sadece mama ile besleniyor, şuan 2 aylığız ve doktor mama ile beslendiği için 4. Ayda ek gıdaya yavaş yavaş başlayacağız dedi (herhangi bir alerjisi vs yok - kilosu da 5.500)
Hnm44 Esraari yok bütün testleri yapıldı alerji değil. Kakada kan vardı oda makat çatlağı varmış . Krem kulaniyorum . Mama veriyordum. On gündür vermiyyum Dr. Kabız olup kendini sıkmasn dedi. Morelim bozuluyor ama sağlığı olsun . Yapacak birşey yok
Ogulcan Esraari biz alerjik mama kullanıyoruz canım oğlumun süt alerjisinden dolayı ama size maddi sıkıntınız yok ise golden goart tavsiye ederim biz alerjimiz belli olmadan önce hep bu mamayı kullandık
adanur Esraari geçtik 4.ayda ama kilo alımı az diye geçmiştik, doktorunuzla beraber hareket ederseniz bi sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum
adanur Yok 6.ayda geçinil sakın geçme vs diyenleri dikkate alma, ben 4.ayda ek gıdaya geçtim beni de dikkate alma. Sadece doktorunuza sor ve onun görüşünü dikkate al bence
Ogulcan Esraari onu bi sorman lazım canım doktoruna bizim diğer alerji mamamız alerjimize göre raporlu
adanur Esraari evet düzeldi gerçekten, zaten 3800 doğdu ama ayda 300-400 gram alıyordu. İkk defa 4.ayda 1 kilo almıştı 😊
Zlm Esraari Ben geçtim ama zaten ek gıda dediğim sadece tadım 2-3 kaşık bir şey doymuyorlar en büyük yararı 6 ayda öğün olarak vermiş olmaya başlıyorsun