3 ay 14 günlük oğlum, sürekli eliyle ağzına bi şeyler götürüp emmek istiyor kendi alıp ağzına götüremediği için oyuncağı falan ben ağzına getirince oyuncağın kulağını falan alıp emiyor. Bi kaç arkadaşım 3.5 aylıkken çıkarttı benim çocuğum diş falan dedi bende merak ettim acaba diş falan mı kaşınıyor. Bakınca nasıl anlayabilirim diş mi diye. Yada neden sürekli ağzına bi şey almak istiyor ağlaya ağlaya ağlamasa sorun etmem bu kadar