ipekk05 kızlar antibiyotik sonrası kızımda ishal ve pişik oldu çok fena antibiyotik bitti ama hala ishal bebeğim ne önerirsiniz acaba 😞
Cennet-Kokulum ipekk05 Yapar tabi biz büyükleri bile yapıyor. Patates püresi, pirinç lapası yedirebilirsiniz. Geçmiş olsun.
ipekk05 Yeymen bronşit başlangıcı demişti doktor azitro kullandık 5 gün şimdiye kadar hiç pişik olmamıştı bebeğim 6 aylık şuan fena şekilde kanıyo bile hatta çok kötü 😞
ipekk05 Fatma69 6 aylık canım şimdiye kadar hiç pişik olmamıştı azitro antibiyotik kullandık öksürüyodu baya fena pişik yaptı ya nokta nokta kanıyo bile hatta ishalide durmadı probiyotik enterogermina nasıl sizce
Fatma69 ipekk05 aynen antibiyotikle beraber entrogermina kullandım isal den dolayı kanamalı pişiigi oluyordu
ipekk05 Yeymen ya daha yeni düzeldi tekrar hastane ortamına sokmak istemiyorum zaten aylık kontrolünde mikrop kaptı hastaneden öyle hastalandı 😞
Cennet-Kokulum ipekk05 Kıyamam ya bir doktora götürün isterseniz umarım en kısa zamanda iyileşir minnak 🤲🏻🤲🏻❤️