Kızlar napıcağımı şaşırdım artık bebeğim 42 günlük mamayla besleniyor beni emmiyor bır ıkı gün emmiştir toplasam önüme yatırdığım gibi ağlamaya başlıyor mama verıyorum bitince yine ağlıyor gaz için elma yağı sürüyorum ayak altlarına artık pes ettim uyusun diye ayağımda bile sallıyorum 10 dk uyuyor ağlayarak uyanıyor gaz sancısı var muhtemelen napıcam akıl verin varmı bu durumu yaşayanlarınız☹️