Motheruykusuz24 eğer kilo durumu normalse asla kafanıza takmayın ve kustuktan sonra tekrar emzırmeyın lütfen.Benım başlarda yaptığım en büyük hata oydu , emzirdikçe daha da fazla kusuyordu.Doktorlar az az sık sık emzıreceksınız dıyordu.Benım oğlum az az emmıyodu çünkü doyma hıssıyatı yok o aylarda daha da fazla kusuyordu bende arayı açıyordum kustuktan sonra tekrar emzırmıyodum, gazını çıkarmadan asla ama asla yerıne yatırmıyordum. Gece uykusuzluktan gözüm kapansa dahı bır 15-20 dk dik tutup gazını alıp öyle yatırıyordum daha dün gibiydi bakın geçti bitti sağlıkları yerinde olsun yeter ki kafamıza takmayın lütfen hepsi geçicek.