Deniss99 Doktorumuz sağlık ocağının damlalarını kullanmamızı önermiyor. Ama kan damlasını kullanabilirsiniz dedi. Yine de ben doktora yazdırdım sidefer. Ama 3 farklı doktor kan değerleri iyi verme damla dedi .8. Ay tahlillerinde yine iyi çıktı. Kan damlası kullanmadan bu değerlerdeyse bundan sonra da kullanmamıza gerek yok dedi. Ama instagramdaki doktorlar da kan değerleri iyi de olsa kullanın vuct depolasın diyo. Çok kararsız kaldım kullanıp kullanmama konusunda