iremm09 bizde de uyku düzeni yoktu bebeğim dün 2. Ayını tamamladı yeni bir şey öğrendim en fazla 75-90 dk arası uyanık kalabiliyorlarmış uyku belirtisi göstermese bile uyutmaya çalışmak gerekiyormuş yani bir kaç gündür deniyorum bu sayede gündüz uykularını güzel uyuduğu için gece de 19:00 de uykuya dalabiliyor ama 17:30 dan sonra uyutmuyorum. Uyku saatine de karışmıyorum sadece 1,5 saatten fazla uyanık kalmasına izin vermiyorum. Çok uykuları olduğundan uykuya dalmakta zorlanıyoe ve ağlıyorlarmış