Arkadaşlar merhaba 2 yaşında oğlum kış aylarında ayda bir iki kere hastalanıyor şuanda hasta hastaneye götürdük birşeyi yok ilaçlara alıştırmakta iyi değil bağışıklık kazansın dedi dr sizce farklı bi doktora göstermelimiyim yardımcı olurmusunuz bana :(
iburamin şurup ve burun spreyi kullanıyorum