Yaso66 Iyı akşamlar arkadaşlar bebelac gold kullanıyorum oğlum 4 aylık 8 günlük bugün eşim mama almaya gitti 900 gr 112 ye alıyorduk 171 TL olmuş ne olacak böyle ne içireceğiz biz çocuklarımıza bebivita aldım içine hero baby katıyorum zorla içiyor
papatyaannee Yaso66 inanır mısın acayip zam gelmiş bugün mama almaya çıktım zaten bulamadım zar zor buldum onlarında hepsini aldım aptamil kullanıyoruz bizde 600 tl ödedim bugün ya yazık gerçekten daha 20 gün önce almıştım çok inanılmaz zam gelmiş
Sevgiapayvuz Merhaba olduğun yerde yada yakıninizds anpa gross varsa bir bakın derim normale göre 10 15 TL daha sssgids fiyatlar. Ben pazar günü 1 numara 900 gram bebelaci 110 TL ye 2 numara 500 gramligida 53 TL ye aldım. Sma 400 gram 70 TL kullanan varsa
Yaso66 Sevgiapayvuz yok canım ya Kayseri de yaşıyoruz öyle bi market hiç duymadım burlar da int de de çok pahalı yoksa oradan getirteceğim ama orada da aynı
Yaso66 papatyaannee evet bende şok oldum 112 TL ye aldığım mama 171 TL olmuş bu nasıl bir zam yazık ya vallahi