1mom1beybi tabiki 🤗sabah kalkar kalkmaz ilik su iciyorum gunluk yediklerimin kalorisini tutuyorum sabah kahvalti yulaf veya musli yiyorum 350 kaloriyi gecmiyor,ogle yemegi yemiyorum yogurtlu karisimdan yiyorum,1 saat sonrasi yeşil çay 1 bardak,aksam yemegi de kalori hesabi yapiyorum 500 kaloriyi gecmemeye ozen gosteriyorum,esim memur oldugu icin genellikle yemekler 5 te yeniliyor bizim evde, saat 7-8 gibi de kuruyemisli krokan veya kendi yaptigim tatli diyey toplarindan yiyorum,sonra hicbirsey yemiyorum ha bide gun icinde 2 litre su iciyorum,3 haftadir uyguluyorum 66.5 la basladim suan 62.400um hedef 55