KubraHira Kizim 4 ay 20 gunluk bi haftadir asiri huysuz atak haftasi deniliyor. Birde dis agrisi cikti basimiza cok kotu durumdayiz. İstahi kesildi geceleri sık sık agliyo ne yazikki. Uykuya dalmasi cok zorlasti. Bu durumu yasayan varmi nasil basa ciktiniz😖
1Emirbebek KubraHira çıkamadık, doktora gittik, çektik şimdilerde azaldı. Yalnız bitmesinin yakin olması lazım atak döneminin.kac haftalikken dogum yaptınız?( benim oğlumda 4 ay 24 günlük 38+3 de doğum yaptım yanılmıyorsam atak haftası bitti)
Toprakseyran KubraHira merak etme hepsi geçiyor benim oğlumun da atak hatasıyla diş ağrısı üst süte gelmişti ama atak haftası a geçti 2 tane de dişi patladı şimdi daha rahatız geçiyor yani merak etmeyin sabredin🥰
Oyku_nisa KubraHira Bence bu duruma dişlerin tamamı çıkana kadar alışın çünkü benim kızım 1yasinda aynı sorunlar devam ediyor bütün dişler çıkana kadarda devam edecek
Asya_- KubraHira maalesef bu bir haftadır bizde öyleyiz 4ay 20 günlük şuan.gündüz uykusu hiç yokken şimdi de gece 12de uyuduğu da oluyor 4 te uyuduğu da.normalde gece hiç kalkmayan kızım ağlayarak uyanıyor. Meme reddini saymıyorum bile 🥺umarım çabuk geçer bu atak
1Emirbebek KubraHira atak haftası muhtemel dogum tarihi olan 40. Haftanın bitimine göre hesaplanıyor ya sizinki sanirim bitmemiş. 4. Ay atağı 35 gün suruyor
1Emirbebek obal hayir canim 35 gün 🥴. Muhtemel dogum tarihini girerek ne zaman başlayıp ne zaman biteceğini öğrenebilirsin Google dan
1Emirbebek KubraHira canim bizim atagimiz tam da bugün bitmis görünüyor. Sen benden 10 gün erken dogurmussun( biz 38+3′te siz 37′de) 4 gün de bebegin küçük toplamda eder 14 gün.14 gün var bitmesine. Bizim en şiddetli zamanları 35 günün ortaları idi. Bence 4,5 güne azalır seninki de
Toprakseyran Mervealii2 dönüyorlar tabi. Tabi bebekten bebeğe değişimi bilmiyorum ama benim bildiğim çocuklar dönüyor oğlum da normale döndü. Hem atak aftasındaydı hemde 2 ay boyunca diş ağrısı çekti 2 diş birden patlattı gecenin 2 sinde 3 ünde ağlayarak uyandırdı ağrıdan sabaha kadar daha da uyumadı çok çektik yani ama uykuları da herşeyi de normale döndü çok şükür şuan 6 aylık artık. Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah sabır sabır sabır edin inşirah suresi okuyun 7 şer kez hem bebeğinize hem kendinize içinize Bi ferahlık gelecektir inşallah.
obal 1Emirbebek bn hep 21 aust diye hesaplıyodum doğması gereken 2 eyl şimdi baktım 8. gündemişiz oğlum 3-4 gündür çok mız mız geç uykuya dalıyor eskisi gb değil ve daha 27 günümüz varmış bn ölem 😭😭😭😭😭
KubraHira Asya_- dun gecede biz yasadik mama reddini sabaha kadar agladi ama kesinlikle icmedi emzikle kendini yatistirdi 🤦 bu nasil zorlu bi surecmis bian once bitsede rahat etse yavrular 😖🙏