mycutebaby merhabalar bizim doktorumuz 9. Ayda çağırdı bizi özelde ASmdekide 9.ayda çağırdı .özeldeki doktorumuz asmde yaptırın buraya boş yere ücret odemezsınız dedı hatırlataım dedim sizede .istediği tahlillere bakılırsa ıkı ayrı tüpe almaları lazım zor oluyor tabı inşallah damarı hemen bulunur kolayca alınıverır