Kızım 8 ay 13 günlük yaklaşık 2 haftadır uyku düzeni yok. Geceleri uyutuyorum ama defalarca uyanıyor açıklığından değil çünkü mamayı reddediuor.Öyle bir bağırarak uyanıyor ki bir şey oldu zannediyoruz sabah kadar kucakta ayakta sallayarak geceyi bitiriyoruz. Diş değil çünkü henüz diş etleri kabarmadı , bir yeri ağrıyor desem gündüz iyi emekliyor gülüyor ek gıdaya güzelce yiyor gece uyumuyor eskiden çok güzel uyurdu. Kayınvalidem doktora götürün diye ısrar ediyor ama ben doktorluk bir durum göremiyorum şu Kandemir döneminde. Sizler neler düşünürsünüz ?