Kızlar oğlum 15 günlük ve mecburen arada mama veriyorum kilo alması çok yavaş ben normal bebelac 1 numara mamasını kullanıyorum yani 2-3 kere verdim çok kullanmadım doktor aptamil conformil 1 yazdı ve çok pahalı sizce aptamil nasıl kullanan varmı ? Yada bebelac devam etsem mi ? Başka mama kullanıp memnun kalan varmı yada ?