Annebebek58 Mamalarin yanina yaklasilmiuorr ayda 5 kutu mama cok pahali geliyor artik bimin mamasini kullanan var mi
Koca_bebek Annebebek58 ben 1,2 kere kullandım sonra aptamil kullandım 4,5 defada sonrada ztn ek gıdaya başladım derken öyle geçti
Annebebek58 2bebe1ana bende oyle diyordum 6 aylik olana kadar almam diyordum ama malum cok pahalandi gucumuz yok o kadarr cok uzuluyorum sutumde fazla yok
Annebebek58 kullaniciadi0131 bol bol derken 2 saatte bir iki gogusude emiyor zaten artmasi zaman mi alirr acaba hemen artmaz mi