ebruuss Öncelikle çoğul kullanmışsınız! Ama diğer postlarınızı görmedim ve yorum yapmadım.
Kaldı ki; burada açılan her posta herkesin istediği yorumu yapma hakkı var.
Ki yaptığınız davranış biçimi bana göre saçmalıktan öte yol değil. Herkes sizin gibi düşünmek zorunda değil, hem fikir de olmak zorunda değil 🤞