Her bebek kendine hastır bence, Benim kızım da hiç 10 dakikayı geçmezdi , ilk ay 2 kilo aldı , sonraki ay 7 dakikayı geçm di yine 1.4 kilo aldı sonraki aylarda az aldı, 600, 500, 200, 200 gibi ama genel olarak gelişiminde sorun yoksa kafanıza takmayın. Kilo her zaman bir gösterge değil