Ankakusu35 22 günlük bebeğim karnı doyunca sürekli uyuyor gazı olunca biraz huysuzlanıp gazı çıkınca yeniden uyuyor max 3 saat uyanık kalıyodur bu durum normal mi sarılığı yok bu arada
Meryeyl Ankakusu35 geçen gün çocuk doktorum dedi bebekler 18 saat uyur. Bu arada benimde bebeğim 21 günlük 😊
saresmami Ankakusu35 o bebek uyumicakts kim uyucak bacim ☺️☺️☺️ Karni tok alti pek gazdan da rahatsa uyusun tabikide. Uyuyup da büyücek minicik ☺️☺️☺️ Cok normal benim bebisde öyleydi
Ankakusu35 SeninAnnenBirMelektiYavrm 2. Kızım bu ilk kızım hiç uyumazdı hep kucak isterdi hep ağlardı şimdi tuhafıma gidiyo sağlığıyla ilgili endişeleniyorum ister istemez
Songena19 Ankakusu35 benim kızımda aynı durumda benimki de 6gunluk ilk kızım benimde uyumazdi bu kızım uyuyor sürekli doktora götürdük kilo alımı filan iyi dedi ama
Ankakusu35 Meryeyl yaa ne güzel 😊evet banada demişlerdi ama insan yine de endişeleniyor bir de benim kızım gecede bıraksam uyur uyanmaz sizinki ne durumda geceleri acaba :)
H-M Ah yerinizde olmayı çok isterdim uyusun işte sizde dinlenin daha ne istiyorsunuz büyüdükçe uykuları azalıyor dişi çıkıyor fln derken uykusuz kalkınıyor bugünlerin kıymetini bilin.
Ankakusu35 H-M doğru söylüyosunuz 15 aylıkda kızım var bir yandan uyumasa halim ne olur diyorum diğer yandan acaba sağlığıyla ilgili bir problem mi var diyorum ahh analık 😂
Meryeyl Ankakusu35 1 de uyuyor canım 3 de uyanıyor sabaha kadar emziriyorum gazını alıyorum ama uyumuyorrr
Meryeyl Ankakusu35 ve sen 3 saati geçirmeden besle canım uyusada uyandır.anne karnında sanıyolar o yüzden öyle uyuyorlar.
saresmami Ankakusu35 altta birisi yazmis cok aricaksin bu günleri diye. Harbiden araniyor 🤣keske diyorum bende uyusaydim 🤣 simdi gece 3-4 saatte bir emmek icin uyaniyor. Gündüzleri 3-4 kere uyuyor 1-3 saat arasi degisiyor. Bazen de 4-5 saat hic uyumuyor 🤣🤣🤣
Ankakusu35 saresmami sizinki de mi çok uyurdu yenidoğanken😂😂😂 tek bebekle uyunurda iki bebekle uyumak çok zor😂
Lizay Benim oğlum da öyle hep uyuyor 28 günlük. Sadece uyuyor diye beslemeyi ihmal etmeyin maksimum 3 saat uyandırıp besleyin. Hoş bizimki uyanmıyor da bu da ayrı zor uyandırıp emzirmek.
Ankakusu35 Lizay sizinle aynı durumdayım hele geceleri uyandırmak çok zor bazen biberonla bile verdiğim oluyor memeyi boşaltamıyor