Nisafgn ya uuzlmeyin benim oglusta 1 yaşında 74 cm birwz kısa ama eşimde 4-5 yaşına kadar kisaymis hep, kardeşi 2 yaş küçük ama kardeşiyle aynı boyda gitmisler, sonra bir anda uzamaya başlamış bir anda atmış yani. Sizinki de öyle olur bence. Oğluşum da öyle olcak diye fazla üstüne dusmuyorum ins olur 😄