Kızlar huhu 🥰
6 ay 10 günlük olduk.
Yemek yerken kafası hep aşağıda boynu bükük duruyor. Normalde kafasını tutuyor ama genelde aşağı bakmayı tercih ediyor. Sizde de öyle mi. Yürüteç sürmeye başladı ordan oraya gidiyor ama sürünemiyor 😒 dönmelerimiz de fena değil seri dönmüyor ama uzanmak söz konusu ise dönüyor kolunu alttan kurtarıyor. Ama en en önemlisi basını aşağı eğmesi beni tedirgin ediyor 😒😒😒 sizde durumlar nasıl. Ek gıdalar la aranız nasıl