mustafam4906 Sevgili anneler bugün korse geldi taktım. 2 sorum var. Birincisi köşeyi çok zor taktik dediğiniz gibi ama içinde nefes alabiliyorum yani aşırı rahatsız değilim bu normal mi? Ikinci soru da gün içinde kaç saat takmak lazım.
cerennaslann mustafam4906 ben Tuğba korseden almıştım.ilk günler ilk kopçada çok zorlanmıştım günde 4,6 saat arası takmak gerekiyordu .Şuan bir buçuk ay oldu 3.kopçadayım ve incelme gözle görülür derecede
Oozzee Ben sıcaklardan dolayı artık kullanamıyorum🤷🏻♀️ Ama Yamuna korsenin M bedeni vardı, hep en sondaki kopçaya takıyordum. Başta sıkıyor gidi geliyor ama zamanla alışıyor insan👍🏻