Merve1134 indirim kuponu olmadan alışverş yapmıyorum genelde
mesela damacana su normalde 15-18 arası. getirden hel takip ediyorum 7,5 veya 5 tlye düşüyor, trendyol markette 10 liraya düşüyor veya hepsi expresste ilk 3 siparise indirim var bunları takip ederek su alıyorum
market fiyatını bildiğim bir üründe deterjan şampuan tuvalet kağıdı gibi, getir veya trendyol market indirimlerinden stokluyorum
trendyoldan alacagım bisey varsa paylaş kazan yapıp kuponlarımla alıyorum
sebze meyveyi her zaman pazardan alıyorum
çöpe gidecek, yenmeyecegini tahmin ettigim hiçbir sevze meyveyi o an canım çekti diye almıyorum
getirde her sabah 30a 20 indirim oluyor ufak tefek eksikleri de ordan alıyorum
doğalgazı soğuksa yükseltirim ama biraz ısındıysa hemen minimum seviyeye indiririm
boşa su akıtmam, bulaşıkların kabasını akıtırım köpüklemeden bulaşık makinasına koyarım
çamaşır makinasını beyaz pembeler ve siyahlar olarak ayırdığım için azar azar yıkarım ve 1 saatlik program yeterli olur. kurutma makinasını keyfi çalıştırmam ancak yağmurlu havalarda açarım, diğer zamanlarda balkonun içine sererim
kullanılmayan odalardaki ışıkları anında kapatırız eşimde bende sinir oluyoruz boş elektrik harcanmasına
dışarıda çok sık yemek yemiyoruz. eskiden her haftaydı ama fiyatlar 2 katı olmus o yüzden ayda bir kez haftasonu avmye gider biraz dolaşır sonra da yemek yer döneriz
ve alışveriş yapmayacağım ihtiyacım olmayan mağazalara girmem, bu da fazla tüketimin önüne geçiyor. mesela madame cocoya girip görüp aa çok güzel bardakmış bunu da alayım demiyorum o yüzden evim minimum düzeyde eşyalı, fazla olan her şeyi elden çıkarırım
istanbulda yaşadığım için akbilim ücretsiz, minibüs kullanmam
bu arada bu kadar şey yazdım ama cimri bi insan değilim, fırsatları değerlendiririm diyelim
yoksa 10 küsür çift ayakkabım dolabıma sığmayan kıyafetlerim var 😂