Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık annem yanımdaydı artık gitti. Bebeğimin gecesi iyi bir kere uyanıyor ama gündüz en fazla 2 saat uyuyor 4 5 saat uyanık evde iki kap yemek yapabilirsem iyi diyorum.kişisel bakımımı hesaba BİLE almıyorum zaten Biraz Eve takık bir insanım detaylı temizlik yapamıyorum istediğim gibi mutfakla ilgilenemiyorum çocuğu zamanım meme de onu sallamakla geçiyor sizler nasıl yapıyorsunuz