Aycnnnn Klamoks bıd 1000 mg yazdılar ama bebeğim 1 Ay 3 günlük kullanıp kullanmamak arasında kaldım aranızda kullanıpda sorun yaşayan yada yaşamayan varmı acaba
Ebruli101 Aycnnnn hamileyken soğuk algınlığı yaşamıştım o dönemde kullandım kadın doğum doktoruna da sorarak bir sorun olmadı 😊
Aycnnnn Mira61 sağol canım içim rahatladı emzirebiljrjm değil mi yani sütü sagip atmama falan gerek yok
Mira61 Aycnnnn hayır içirin benim hep boğazım ağrır dr bu ilacı emzirdiğim için ona uygun yazıyor ve ıkı çocuğumda hiç yan etki olmadı zaten bunun şurup olanınıda bebeklere yazıyorlar için rahat olsun