winnie-the-pooh merhaba🌸 5. Gün kontrolünde bizim de sınırdaydı değerimiz, söylendiği gibi bol bol emzirdim bebeğim memede yaşadı resmen sütüm de vardı ama yetmemiş.. değeri yükseldi ışık tedavisi aldık sarılığımız uzadı vs vs.. mama takviyesi yapın derim en azından sarılığı geçip sütünüz oturana kadar.. ben vermedim de ne oldu ışın tedavisi alırken biberonla gayet de güzel verildi.. sizin takviye verirken tek dikkat edeceğiniz şey biberon olsun.. Eds ile kaşıkla Veya şırıngayla besleyin.. sarılığı geçince sütünüzün durumuna göre mama takviyesine yön verin.. haaa mama veriyorum diye emzirme işini bi kenara bırakmayın bebek emecek ki sütünüz çoğalacak.. zaten tok olsa da emmek ister yenidoğan.. takviye yapın ama bol bol emzirin de 🥰