TheBaby Mucizebebekisramira 9 yaş. Vallahi en idealiymiş🤣 ilgili sevgiye herşeye doymuş. Ne kıskançlık ne bişey. Aksine müthiş yardımı var. Harika bir abi oldu, kız kardeşine🧿
Mucizebebekisramira Mom4565 ay ne güzel inşallah Rabbim banada kızımın 3.yaşında bi evlat doğurmayı nasip eder 💜😃
Mucizebebekisramira TheBaby benim kardeşimle aramda 8 yaş var ama bana göre çok uzun bir süre ben evlenene kadar hiç anlaşamazdık 🥲
Umruye TheBaby aynen benım cocuklarda 9 yaş abinın yardımı benı oldukca rahatlatıyor kıskanclık falan hiçbirsey yok kız desen halinden cok memnun karsısında sureklı hareket halınde maskotluk yapan biri var tabi 🙈👀💞💙
Meyracukurmaraz Anne baba olarak 5 6 falan bebek özlemi olur biraz iyi olur ama 2 kardeş için 2 3 falan
Sunlight Mucizebebekisramira bencede 3 yaş ideal ve ikinci çocuğumu ona göre planladık. Çok şükür istediğimiz gibi de oldu. Tam 3 yaş oğullarımın arası🙏🏻 Biz ne kıskançlık ne bi zorluk yaşamadık çok şükür. Bence birbirlerine oyun arkadaşı olması açısındanda ideal bi yaş. Daha fazla olunca büyük çocuk tam okula başlıyor evde yenidoğan minik bir bebek ikisininde ilgiye çok ihtiyacı oluyor ve yetişilmiyor çevremden gördüğüm kadarıyla. O yüzden 3-4 arası iyi diye düşünüyorum daha azı da fazlası da zor bence🤗
Baharaktas23 Dört yaş ideal bence kızım 5.5 aylık dört yıl kadar düşünmüyorum inşallah dogru bi karar dır çevren seneye getir diyor arayı o kadar açma diyor korkuyorum daha dogum travması geçmedi beynimde 😂😂
gurbetkusuuuu Mucizebebekisramira 4bucuk yaş var ve çok rahatım çok şükür 3. De inşallah 3-4 yaş istiyorum 😂
gurbetkusuuuu Mucizebebekisramira Allah nasip ederse bana göre 4 eşime göre 5 bu gidişle sezeryanı zorlayacağım kaç olursa 😂😂😂
Mucizebebekisramira gurbetkusuuuu kız ben devlet hastanesine gidiyordum hamileyken erken doğum tehdidiyle hastaneye yattım 32 haftalık Ken özele sevk ettiler o gün özelde doğurdum normal doğumla ama meğer ben normal doğuramazmışım bundan sonra sezeryan olacakmış sezeryan zor mu nasıl
Mira61 Mucizebebekisramira bence 4 ya da 5 oğlum kızım arasında 15 ay var çok zor ikisinede yetemiyosun bir hep geri planda kalıyor malesef