Hanımlar merhaba .
Bebeğim ilk doğduğunda göğsümü tutmadı göğsümün ucu hiç çıkmamıştı bende göğüs ucu aparatı kullandım şimdi 40 günlük aparatı bırakmak istiyorum arada bi göğsümü verince tutuyor ama herzaman tutmuyor böyle benim gibi aparatı kullanıp aylar sonra bırakabilen varmı ? Kendi göğsünü tutturabilen