Kgs2110 Merhaba anneler bugün deri testi yaptırdık. İnek sütü alerjimiz vardı. Kutucuğun karşısında ki rakamlar ne demek oluyor bunu merak ettim. Yani kutucuğun karşısında 3*3 yazıyor. Bilen varsa aydınlatabilirseniz çok sevinirim.
BarlasMomm Kgs2110 kagidi atarsaniz aslinda daha iyi anlarim onu. Soyle diyim simdi bizde coklu besin alerji var her sislik farkli çapta sizin bir tek süt e mi cikti
Kgs2110 BarlasMomm süte ve yumurtaya çıktı ve işin garibi biz 1 aydır yumurta yiyoruz ve tepki almadık. Doktorda belki kolunu değdirmiştir dedi. Kafamı karıştıran da bu oldu ikisi de 3*3 yazıyor. Diğerleri 0. Sizede çok çok geçmiş olsun
Kgs2110 BarlasMomm yumurta tüketip tepki almadığımız için acaba sütte aynı derecede mi yada dereceleri var mı bunu merak ettim.