Geçen kadın doğum doktorum bana enfeksiyon sebebiyle hap vermişti kutu içinde tek hap vardı bunu içince üç saat emzirme dedi. Bende bugün içtim bebeği üç saat oyaladim sonra hastaneyi doktoru hemşire arkadaslarimi aradım ama kimseye ulaşamadım. Sagip dökmek mi gerekiyor diye.Bebeğim çok ağladı durmadı bende mememdeki sütü verdim. Doktorum saatler sonra döndü sagip dök diye yazmış. Ya çok üzüldüm. Sonradan aklıma geldi birşey olur mu 😢😢