Ayazzmomms girl50 ne kadar tanıdığım varsa erkek doğurdu bu sene bende dahil 😅💙bu arada Nevşehirli misin?
MomsAliasaf Benim cevremdeki herkesin oglu oldu valla😂 Benim oglun oldu, arkadasimin ikinci oglu olucak. Kuzenim hamile oglu olucak😂 Esimin arkadasinin Esi bugun dogurdu oglu oldu onlarinda 😂 cevremde kizi olan yoktu bu sene genel hep erkek bebisti 😇
fn2827 zeynepmommm valla benim doğum yaptığımda öyle odalar hep kız bebek ti pembiş pembiş😁bence kesinlikle kız. Kime sorduysam kimden duyduysam hep kızı oldu