fn2827 zeynepmommm valla benim doğum yaptığımda öyle odalar hep kız bebek ti pembiş pembiş😁bence kesinlikle kız. Kime sorduysam kimden duyduysam hep kızı oldu
Dilos01 girl50 2021 erkek senesiydi bence 2022 kız senesi olacak Sinem kobal örmek kız çevrem de var tanıdığım kız olacak eli ayağı sağlıklı olsun da tabi
Dilos01 Havuclumama aynen cnm 13 14 aylık falandı ilk kızı magazini takip ederim de kahvaltı yaparken 😁😁😁