kubra2608 Hanımlar eşim Kozal hissesi almış yüklü bi miktarda.Ama bi türlü yükselmedi hep zarardayız 😒Bilgisi olan var mı ?Bazen satıp çıkalım diyoruz bazen de zararına satmayalım diyoruz 😞Help help help
gurbetkusuuuu kubra2608 hisse falan değil ay yağ alacak para bulamıyoruz anacım en iyi yatırım yağ un şaka maka hayırlısı olur inşallah hakkınzıda
kubra2608 gurbetkusuuuu hahahaha de mi artık öyle 😅Bunu alalı 1 sene oldu şimdi olsa öyle yapardık valla 😃
gurbetkusuuuu kubra2608 yok anacım yok ne altın ne hisse ne bişi yapacak devir kalmadı ben yatırırım kıza emziğe yaptım vizyonsuz emmedi oda 😂😂