Eymosunannesi Elifxx12 Ben düdüklü kullanamiyorm çok korkuyorum 😁😁 düdüklüye koydum ama kilitlemedim o şekilde 6 saat kısık ateşte kaynattm
Prensesimmmm1 Elifxx12 bende bı kitap var 18 saat kaynatın yazıyor hiç o kadar ayircak vaktim yok valla bende burda beklemede kalym😊
Metebeyler Elifxx12 eskiler bir güne yakın kaynatirmis iligin suya geçmesi biraz uzun suruyo o yüzden ne kadar çok kaynarsa o kadar iyi
Eymosunannesi KonudanBagimsiz 6 saat kaynattm o kadar güzel ilikler kemikten ayrilip suya karismistiki oda düdüklüyü kilitlemeden yani kilitlesende 4 saatte çok güzel ayrilir ilik kemikten 2 gün zaman kaybı gereksiz yani evet
Elifxx12 Eymosunannesi bende öyle yapıcam çok teşekkür ederim içine birşey koyuyor musunuz peki soğan sirke gibi
Eymosunannesi Elifxx12 Rica ederim 🤗 kemikleri düdüklüye koymadan önce sirkeli suda 40 dakika beklettm baska birşey eklemedim ama dilerseniz soğan havuç vs.ekleyebilirsiniz