Bebeğime optipro veriyorum diğer mamalara göre kabızlık gaz vs olmadı comfort olanı sadece mama içen bebekler içinmiş sütüm çok az geliyor ve mama doyurmuyor acaba comfort denesem hem meme hem mama alsa bişey olurmuki siz hangisini kullanıyorsunuz memnunmusunuz bebeğim 3 aylık İyi geceler olanı da varmış o dahami tok tutuyor bebeğim gece 4 gibi karnı aç uyanıyor