Merhaba anneler. 3 buçuk aylık bebeğim var bu şurubu kullanıyoruz sabah öğle akşam 2 ml ama yeterli gelmiyor sanırım. Akşam ıkınmalarla uyuyor sabah ıkınmalarla kalkıyoruz. Yanında etkili olması için Biogaia aldım fakat gün içerisinde nasıl kullanacağımızı bilemedim. Kullananlar nasıl kullandınız, kaç kere kaç ml, saat aralıkları, emzirme öncesi sonrası? Önerilerinizi bekliyorum.