6 ay olduk gaz devam ediyor, hala bensiz bir dk dayanmıyor, evde iş göremiyorum yemek yapamıyorum artık bitkin ve yorgunum. Karnını yay gibi geriyor üç gecedir ne uyku kaldı ne bir şey ben çözemedim bu işi doktorlar da birşey yok diyor muayene de . Allahım sabır 😭😭😭