Kızım 3 aylık klimalı odada yatıyoruz burnu hep kuru oluyor soğuk buhar makinesi de var calistiriyorum Adana d aoldugum için burda nem var buhar makinesi ile daha da nem oluyor 60i geçince kapatıyorum makineyi ama kızımın burnu hep kuru. Annemler 1 çay kaşığı kaynatıp ilitilmis su ver geceleri diyor bizim bile bogazimizi kurutur klima diyor. Sizler veriyor musunuz ne yapmaliyim. serum fizyolojik günde 3-4 damla sıkıyorum ama sabah kuru olarak uyanıyor.