Minikprematurepoyrazz eğer burnu tıkanıksa ihtiyaç oldukça yap. Bugün şu kadar yaptım deme. Tıkanması daha kötü. Ama normal zamanda ben burnunda pislik falan varsa yapıyorum, bazen hafta da bire denk geliyo bazen 2-3 haftada bire denk geliyo, ama geçenlerde tıkanıktı günde ⅚ kez yapmışımdır. Tıkandıkça yapıyodum, 2ml+2ml olarak şırıngayla sık eğer 6 aydan küçükse